Jump to content

GTASajtens Crew

VickeX
 Share

Recommended Posts

Orginell förstapost:

Spoiler
Som mÄnga sÀkert redan vet sÄ Àr CREWS Àn sÄ lÀnge den enda funktionen som Àr bekrÀftad att finnas i Grand Theft Auto V. Ett Crew Àr en sorts klan som via Social Club kopplar samman med Max Payne 3, Grand Theft Auto V och alla kommande Rockstar-titlar. Fördelen med att vara med i ett crew (i Max Payne 3 iaf, och det blir förmodligen liknande fördelar i GTA V) Àr att man kan utöka sin friendslist (normalt bara 100 pÄ Xbox Live, men Àr man med i ett crew i Max Payne 3 sÄ kan man se alla crew-medlemmar som Àr online och spelar, och bjuda in dem), tillsammans klara crew-utmaningar och fÄ bonus-XP för att spela spelet tillsammans med andra crew-medlemmar. Ytterligare en bra grej med crews Àr att de funderar oberoende av vilken platform du spelar pÄ. SÄ du kan bidra till att ditt crew rankas upp oavsÀtt om du spelar pÄ Xbox 360, PlayStation 3 eller PC.

Jag tÀnkte att det vore trevligt med en trÄd för att diskutera crews, feuder du har med andra crews, vilket crew du representerar nÀr och varför, hur mÄnga accomplishments ditt crew lÄst upp, och kanske Àven planera lite spel-sessioner.

Visserligen vÀldigt tidigt, men det Àr vÀl inget fel med att ha ett crew fullt av medlemmar redo sen nÀr spelet vÀl kommer ut! :)

Joina GTASajtens Crew pÄ Social Club för att spela med andra frÄn sajten och kunna ha en fin munk pÄ din t-shirt och bil i GTA V!

GTASajtens Crew

post-5272-0-46233300-1381194000.jpg

http://socialclub.rockstargames.com/crew/gtasajten

Ni fÄr Àven hemskt gÀrna leka runt i emblem-editorn och om ni lyckas skapa nÄgonting fint sÄ kan jag sjÀlvklart lÀgga det som vÄrat emblem.

GTASajten - Social Club - Konsolnick

VickeX - GermanScientist - GermanScientist (360 & Ps3)

Curly - tuppel - tuppel (360)

VaXXoR - Vaxxor - VaxxorGTAS (360)

Jazz - Ohlafl - Ohlafl (360)

Henkibojj - Henkibojj - Henkibojj (Ps3)

BroDD - kusoshi - kusoshiteshine (Ps3)

dahojds - dahojds - dahojds (Ps3)

Kiedis - Kiedis85 - Kiedis_eds (Ps3)

Complex - Farstun - Skokram (Ps3)

spajdermÀn - spajder_man - spajder_man (Ps3)

aikjonas12 - Blorkum - Wettergrund (Ps3)

Redigerad av VickeX
  • Gilla 5
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Har varit för slö för att ens registrera mig pÄ socialclub, men, nu Àr det gjort och jag har bett om att fÄ komma in! La till dig som vÀn ocksÄ!

Andra fÄr gÀrna befrienda mig ocksÄ, skulle vara trevligt att inte se sÄ ensam ut.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

• 8 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Ny info om crews frÄn Rockstar...

actual_1377442028_1250367_0.jpg

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51281/introducing-crew-hierarchies.html

Är faktiskt inte sĂ„ insatt Ă€n i hela online och crew delen, ska sĂ€tta mig in i det och kanske till och med joina nĂ„got GTAsajten crew :rolleyes: men man "rullar" med crew i onlinedelen antar jag?

Beyond the overall Crew cap, there is no limit on how many Crew members you can designate to any one tier - so decide whether your squad will be a communal and anarchic free-for-all or a rigidly structured and exclusive Hierarchy designed to reward the chosen few and keep the Muscle thirsty for recognition?

Sa dom inte att man bara kunde ha 16 pers eller vad det nÄgot annat?

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Ny info om crews frÄn Rockstar...

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1377442028.jpg

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51281/introducing-crew-hierarchies.html

Är faktiskt inte sĂ„ insatt Ă€n i hela online och crew delen, ska sĂ€tta mig in i det och kanske till och med joina nĂ„got GTAsajten crew :rolleyes: men man "rullar" med crew i onlinedelen antar jag?

Sa dom inte att man bara kunde ha 16 pers eller vad det nÄgot annat?

Man mÄste inte spela med ett crew bara för att du Àr med i ett. Du kan vara med i 5st crews samtidigt och sen i spelet vÀlja vilket crew du vill representera just dÄ.

SÄ du kan köra ett privat crew med nÄgra vÀnner och sen köra för GTASajten om du spelar med nÄgra sajtare.

Ska logga in och acceptera alla som vill joina GTASajten-crewet. Ni fÄr gÀrna försöka er pÄ att göra ett emblem. Det vi har nu gjorde jag bara snabbt och det Àr verkligen inte snyggt!

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Som mÄnga sÀkert redan vet sÄ Àr CREWS Àn sÄ lÀnge den enda funktionen som Àr bekrÀftad att finnas i Grand Theft Auto V. Ett Crew Àr en sorts klan som via Social Club kopplar samman med Max Payne 3, Grand Theft Auto V och alla kommande Rockstar-titlar. Fördelen med att vara med i ett crew (i Max Payne 3 iaf, och det blir förmodligen liknande fördelar i GTA V) Àr att man kan utöka sin friendslist (normalt bara 100 pÄ Xbox Live, men Àr man med i ett crew i Max Payne 3 sÄ kan man se alla crew-medlemmar som Àr online och spelar, och bjuda in dem), tillsammans klara crew-utmaningar och fÄ bonus-XP för att spela spelet tillsammans med andra crew-medlemmar. Ytterligare en bra grej med crews Àr att de funderar oberoende av vilken platform du spelar pÄ. SÄ du kan bidra till att ditt crew rankas upp oavsÀtt om du spelar pÄ Xbox 360, PlayStation 3 eller PC.

Jag tÀnkte att det vore trevligt med en trÄd för att diskutera crews, feuder du har med andra crews, vilket crew du representerar nÀr och varför, hur mÄnga accomplishments ditt crew lÄst upp, och kanske Àven planera lite spel-sessioner.

Jag har skapat ett crew för GTASajten som jag tycker att alla GTAsajtare ska joina.

GTASajtens Crew

GTASAJTENcrew.pnghttp://socialclub.rockstargames.com/crew/gtasajten

Ni fÄr Àven hemskt gÀrna leka runt i emblem-editorn och om ni lyckas skapa nÄgonting fint sÄ kan jag sjÀlvklart lÀgga det som vÄrat emblem.

Visserligen vÀldigt tidigt, men det Àr vÀl inget fel med att ha ett crew fullt av medlemmar redo sen nÀr spelet vÀl kommer ut! :)

Bra intiativ. Jag har begÀrt intrÀde. =)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Jag tror(?) att Àven jag begÀrt intrÀde!

Jag har för mig att du var med förut men sen försvann du bara? Har inte fÄtt nÄgon request frÄn dig nu iaf.

Prova igen, och skicka Àven en vÀnförfrÄgan till mig sÄ kan jag prova att bjuda in dig pÄ det sÀttet om du inte sjÀlv kan requesta att gÄ med.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Jag har för mig att du var med förut men sen försvann du bara? Har inte fÄtt nÄgon request frÄn dig nu iaf.

Prova igen, och skicka Àven en vÀnförfrÄgan till mig sÄ kan jag prova att bjuda in dig pÄ det sÀttet om du inte sjÀlv kan requesta att gÄ med.

Har för mig att vi var vÀnner... hmmm, ska fixa!

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Har för mig att vi var vÀnner... hmmm, ska fixa!

Ja kanske det, pÄ mitt riktiga konto. Men jag startade GTASajten-crewet med "ScientificSwede".

Jag har för mig att det var pga. att man bara kunde skapa ett crew, eller Ätminstone vara ledare för ett crew i taget, eller nÄgonting i den stilen.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Henkibojj, skulle du möjligtvis kunna byta titeln pÄ trÄden till "GTASajtens Crew"?

KÀnns ju som om det Àr vad den hÀr trÄden blir. Rekrytering och snack om just vÄrat crew.

Kan vara vÀrt att klistra trÄden ocksÄ, antingen i det hÀr forumet ellet om vi fÄr ett Multiplayer subforum.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor